Podcast
Podcast: Den ideelle arbeidsprosessen for de fleste prosjekt du har
Hvilken arbeidsprosess er best å bruke når du skal gjennomføre prosjekt mest mulig effektivt, samtidig som du i størst mulig grad sikrer at du når de måla du har satt deg for prosjektet?
Podcast: Synlig på insta? Dette endrer alt
Hva gjør du for å bli funnet på Instagram når betydningen av å bruke hashtagger blir mindre?
Podcast: Dette er det beste webinarverktøyet du kan bruke
Hva er de beste webinarverktøyene du kan bruke, og hvordan velger du riktig verktøy når du skal kjøre webinar og nettkurs? Svaret får du i denne podcastepisoden.
Podcast: To undervurderte metoder for å få flere kunder
Lyst til å høre om to undervurderte og lite brukte metoder du kan bruke for å få flere leads og kunder? Da bør du høre på denne podcastepisoden.
Podcast: Lag bedre innhold på Instagram med disse appene
Bruker du Instagram som markedsføringskanal? Lyst til å lage godt innhold som treffer målgruppa di enda bedre?
Podcast: Hvordan lykkes med nettbutikk – en stor historie fra en liten bedrift
Hva kan du gjøres for å lykkes med den nettbutikken du har, og hva er de viktigste rådene til deg som vurderer å starte nettbutikk? Her får du et casestudie fra et lite firma.
Podcast: Hvordan få opp salget raskt
Kom julegavehandelen og Black Friday litt for kjapt på deg i år også, men kanskje du likevel vil prøve å få din del av omsetningskaka? Eller kanskje du bare trenger tips til hva du kan gjøre for å få opp salget nå?
Podcast: Hvordan starte nettbutikk?
Har du har kommet såpass langt i nettbutikkplanene dine at du lurer på hvordan du skal gå fram for å starte nettbutikk? Her får du en enkel guide.
Podcast: Få opp salget? Selg det du har på nett
Er du en av mange bedrifter som har fysiske produkter, men ikke nettbutikk? Eller kanskje du har tjenester som du tilbyr fysisk, men fremdeles ikke har gjort tilgjengelig digitalt? Da går du trolig glipp av salg.
Podcast: Det viktigste du må ha for å tiltrekke deg riktig kunde
Tenk om du visste akkurat hva som skal til for at du skal tiltrekke deg de mest verdifulle kundene dine, de som har mest interesse av å legge igjen mest penger i firmaet ditt, i stedet for å bruke tid på å ta deg av besøkende som aldri kommer til å legge igjen en eneste krone.