Jotunheimen Yoga

Gode gründere fortjener en god visuell identitet som bygger tillit til kundene. Haus er stolte over å ha fått lov til å hjelpe Jotunheimen Yoga i Lom med å få et godt fotfeste i markedet sitt.

Grafisk profil som Haus Byrå har laget for Jotunheimen Yoga

Yoga-gründer Kristin Lund ønsket hjelp til å skape et seriøst visuelt uttrykk som kunne bidra til å bygge merkevaren fra dag én.

En enkel logoskisse var utgangspunktet for det som skulle bli en gjennomarbeidet og fin grafisk profil for Jotunheimen Yoga.

Kristin kom selv med ønske til primær farge og en logoskisse. AD og grafisk designer Ingrid tok utgangspunkt i idéen, og videreforedlet det hele.

Grafisk profil som Haus Byrå har laget for Jotunheimen Yoga
roll-up design for Jotunheimen Yoga, laget av Haus Byrå

Jotunheimen Yoga holder yogakurs i fjellbygda Lom, midt i hjertet av Gudbrandsdalen. Ingrid tok derfor utgangspunkt i fjellblomsten Issoleie i kombinasjon med en mandala – et symbol som lett kan relateres til yoga-universet.

100 % fornøyd, og glad for å ha en så gjennomarbeidet profil å ta utgangspunkt for å markedsføre en nyoppstartet bedrift.

Yoga-gründer Kristin Lund

I tillegg til en gjennomarbeidet logo, ble det utarbeidet en komplett visuell profil med profilhåndbok, maler til ulike typer grafisk materiell, samt bilder til digitale flater.

Det ble også utarbeidet profiltekst til forskjellige flater.

Grafisk profil som Haus Byrå har laget for Jotunheimen Yoga

Andre aktuelle artikler fra Fagbloggen Raus: